svar till anonym


Jag kan berätta för dig (EG?) och er alla andra att sannwh och joki inte har något emot att vi skriver om dem, vi har pratat med dem om detta och sagt att dem ska säga till ifall dom vill att vi ska lägga ner bloggen eller om dom blir kränkta, Dethära om att dem är anonyma bara för att dem ljuger tror jag verkligen inte är sant, dem är förmodligen rädda för att få skit av dem som tycker detta är omoget och så men vill ändå att Övikssanning ska fortsätta. Du är själv anonym, varför då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att ni kluddade över min IP.

2010-12-06 @ 17:16:12
Postat av: Anonym

Btw så är du också anonym, (hater antar jag)

2010-12-06 @ 17:17:06
Postat av: amanda ~ mitt liv i örnsköldsvik , västernorrland !

EG?! haha vafan, om man skriver typ sina initialer/namn i fältet är man fan nte anonym, bara okänd för er -.-

2010-12-09 @ 16:48:49
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0