lägg av eller så lägger jag ner bloggen, okej?

VAD NI SKA KLAGA PÅ! Även fast jag skrev inlägget nedanför detta så får jag en lång obetydelsefull kommentar från ingen mindre än malin rantala..
jag säger det igen, denhär bloggen skapades som en rolig grej och lite som ett vad, jag kan lägga ner när som helst, men efterssom det är så många som vill att jag ska ha kvar den så ska jag självklart ha det ett tag till iallafall. Det finns ingen mening att lägga tid på långa komentarer om att jag inte har något liv osv. för jag bryr mig verkligen inte, och under dom minuterna ni sparar på det kan ni försöka rycka upp er istället för att bara vara elaka. Jag är inte elak, jag har frågat både joki och sannwh om det var okej för dom, och båda sa att det var okej. Så varför klaga? de båda är ju mer stolt att vara med i ös än depprimerade.
Bara för jag bara uppdaterade 2 grr igår så får jag klagomål för det, jag tror ni gillar ovikssanning trots allt ;)


Kommentarer
Postat av: -

Det sitter fler personer bakom datorn som malin använder. Hon har ingen egen.

2010-09-02 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0